Molempien verttien huonot puolet?

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
Ihmettelijä

Molempien verttien huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Ihmettelijä » 26.05.2016 21:10

Tuntuu siltä kuin minulla olisi molempien verttien huonot puolet.

Esimerkki:

Tykkään olla ihmisten seurassa kuuntelemassa muita (riippuu tietysti ihmisistä), mutta small talk ei mene enkä juurikaan puhu itse. Toisaalta en hallitse myöskään syvällisiä keskusteluita, jotka ovat yleensä introverttien hallussa. Toisinsanoen ison joukon keskusteluissa jään ekstroverttien jalkoihin ja pienen porukan keskusteluissa introverttien jalkoihin.

Testit kyllä väittävät minun olevan introvertti.

Muita, jotka ovat huomanneet itsestään samankaltaisia asioita?

Avatar
Andras
Viestit: 94
Liittynyt: 01.05.2016 14:11
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Molempien verttien huonot puolet?

Viesti Kirjoittaja Andras » 23.10.2016 11:57

Ihmettelijä kirjoitti:Toisaalta en hallitse myöskään syvällisiä keskusteluita, jotka ovat yleensä introverttien hallussa.
Syvälliset keskustelut ovat vain niiden introverttien (ja ekstroverttien) hallussa, joilla on vahva Ni tai Ti, ei muiden.

Esimerkiksi jos on vaikka Si + Fe, syvälliset keskustelut ovat vaikeita. Mutta sen sijaan ehkä tykkää keskustella esimerkiki ruuasta tai "söpöistä" eläimistä tms.

Vastaavasti Te + Ni (entj), joilla on myös vahva avustava Ti, lähinnä haluavat vai keskustella syvällisesti ja asiaa, eikä heitäkään kiinnosta mikään small talk.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa