Kavereiden luona kyläily?

Mitä tahansa yleistä, jolle ei ole omaa aluettansa.
dagaga

Kavereiden luona kyläily?

Viesti Kirjoittaja dagaga » 25.09.2016 17:12

Terve

On mukava löytää foorumi joka käsittelee introverttiutta, mutta se siitä.

Eli oletteko hengailleet ikinä vapaa-aikana kavereiden kanssa? Itse en ole koskaan, ehkä koska en ole vain halunnut tai sitten olen ollut liian ujo siinä tilanteessa kun se kaveri pyytää kylään. Olen aina vastannut "en tiedä", ja siihen se on jäänyt. Olen varma että muita samanlaisia ihmisiä löytyy! :)

Petra
Viestit: 110
Liittynyt: 18.08.2016 07:46
Viesti:

Re: Kavereiden luona kyläily?

Viesti Kirjoittaja Petra » 26.09.2016 08:39

Öh, kauhea tunnustaa mutta en halua vieraita kotiini ja siksi olisi tyhmää kyläillä muidenkaan kotona. Yleensä tapailenkin ystäviä puolueettomalla maaperällä. Varsinkin jos ystävällä on perhettä en halua mitään hälinää ympärille.

En ole ujokaan. En vain kykene hoitamaan ystävyyssuhteita normitasoisesti joten osa ihmisistä ei ylene ystävyystasolle, kun kenties kokevat suhtautumiseni vähän kummalliseksi. No sitähän se tietysti on jos Ekstroihin vertaa.

Tuntuu että työpaikallakin että riittää sekin että on samassa työpaikassa. Silloin hengaillaan vapaillakin ja ollaan tietty FBssä kiinteästi ystäviä. Voi v....

Q45
Viestit: 69
Liittynyt: 17.03.2015 20:09
Viesti:

Re: Kavereiden luona kyläily?

Viesti Kirjoittaja Q45 » 26.09.2016 21:46

Erään introverttikaverin luona tulee käytyä joskus, tosin asuu vielä vanhemmillaan niin mieluummin menen käymään siellä kun vanhempansa eivät ole kotona ja saadaan olla rauhassa. Useammin ollaankin siis minun kämpillä, katsomassa leffaa parin oluen kanssa tms. Joskus harvemmin tulee käytyä muidenkin kavereiden luona tai kutsuttua itselle kylään.
Kaipaan kyllä ihmiskontaktia suht usein vaikka liika yhdessäolo alkaa väsyttääkin. Kaikki aina oman jaksamisen ehdoilla. Sen olen huomannut, että vaikka liika hälinä ja aktiivisuus pistääkin väsyttämään, niin jonkinlaista ihmiskontaktia on hyvä olla melkein päivittäin tai iskee jonkinasteinen alakulo ja yksinäisyyden tunne.

Avatar
Afuze
Viestit: 23
Liittynyt: 31.08.2015 05:17
Viesti:

Re: Kavereiden luona kyläily?

Viesti Kirjoittaja Afuze » 29.09.2016 22:10

Parin vuorokauden yökyläily on ihan OK silloin tällöin (harvemmin kuin kerran vuodessa), vaikka useamminkin tekis miel nähä hyviä tyyppejä. Välimatkat ovat aikamoisia, en tiedä onko se sitten hyvä vai huono juttu; kun ne parhaat tuntuvat olevan myös introja, eikä sopivia tapaamisia ole helppo järjestää. Sen pari päivää jaksaa höpistä niiden kanssa, mutta on sekin kivaa kun saa sen jälkeen olla ihan keskenänsä yksin.
Normaalit ovat naamatonta massaa. Vialliset ovat täydellisiä.

Kitty
Viestit: 4
Liittynyt: 10.10.2016 09:35
Viesti:

Re: Kavereiden luona kyläily?

Viesti Kirjoittaja Kitty » 02.11.2016 03:24

Vanhempieni luona voin vierailla viikon, sitten alkaa jo olla "koti-ikävä", vaikka meilläkin porukoista suurin osa arvostaa yksinoloa. Heh, nyt kun mietin niin onko introverttius sukuvika?

Kavereiden luona voin olla illan ja aamupäiväänkin, jossakin vaiheessa iskee "paniikki" että haluan kotiin. Se riippuu paljonkin siitä kuinka paljon on porukkaa paikalla aamulla. Olen siis niitä jotka humalassa osaavat olla ekstroja, tai siis esittää niitä.

Kuitenkin viihdyn parhaiten kun kaverin knassa tehdään jotain kaksin tai kolmin :)

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa