Kuka olet?

Ketjut, joille ei ole muuta osoitetta...
Cupcake
Viestit: 15
Liittynyt: 21.02.2015 20:04
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Cupcake » 17.09.2015 20:52

Ihmiset kun näyttää rohkaistuneen kirjottamaan itsestään, niin voisihan tässä yrittää.
-syntynyt 1997
-nainen
-lukio opiskelut olis tänä vuonna tarkotus saada purkkiin
-suosin face-to-face kanssakäymistä. En oikeastaan ole mukana sosiaalisissa medioissa yhtään, sillä ne tuottaa jonkin sortin pakokauhua.
- muutama kaveri löytyy, mutta uusien hankkimisessa todella huono. Small talk ei luonnistu ja en tiedä miten tai uskalla ottaa muihin ihmisiin kontaktia niin netissä kuin oikeassa elämässäkään. Varsinkin hyvin humalaisten ihmisten kanssa oleminen hankalaa
-viihdyn pienemmissä ryhmissä ja silloin saatan pälpättää kunnolla
-sanottu rauhalliseksi, huumorintajuiseksi ja välillä tästä maailmankaikkeudesta poistuvaksi.
-vähän ehkä kieroutunut huumorin taju, varsinkin musta huumori uppoaa
-kaikki taide tärkeää. Itse harrastan eniten visuaalista taidetta, mutta olen myös musiikin(varsinkin rock-musiikin) ja kirjallisuuden sarja kuluttaja. Omaa taidettani on sanottu aika synkäksi.
- liikun paljon, nautin ulkoilmasta, aina pitäisi olla jokin projekti kesken, nautin syvällisistä keskusteluista, ateisti, suhtaudun hämmentävällä intohimolla tv-sarjoihin ja elokuviin
-ruuanlaitto ja leipominen lähellä sydäntä
- olen kiinnostunut tieteistä varsinkin psykologiasta. Historia ja uskonto ovat myös kiinnostavia aiheita.
- mielipiteitä löytyy, enkä pelkää niitä sanoa. Mutta en kuitenkaan tunne tarvetta ruveta tappelemaan asiosta vaan haluan että eri mieltä olevat antava asialle kunnon perustelut ja että asiasta voidaan keskustella
- haaveena olisi saada ammatti joltain luovalta alalta ja nähdä maailmaa (ja löytää joku sellainen vierelle kulkemaan jota inttroverttiyteni sietää)

Avatar
Skitsoidi
Viestit: 75
Liittynyt: 28.09.2015 22:41
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Skitsoidi » 28.09.2015 22:53

no jotakin:
INFJ
Mies , syntynyt 1964
eläkkeellä olen
asun maaseudun taajamassa
Kiinnostukseni : riippumatto, moposkootterini ja henkinen kasvu
koulutukseltani olen puutarhuri
Lähimmät ystäväni ovat pihallani olevat linnut , kuistini alla asuva kissa sekä puut sekä kasvit. ( rivitalo) ( kissakin on introvertti , ei näyttäydy)
INFJ
Introvert(78%) iNtuitive(22%) Feeling(41%) Judging(3%)

You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
You have slight preference of Intuition over Sensing (22%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (41%)
You have marginal or no preference of Judging over Perceiving (3%)
Because you appear to have marginal or no (3%) preference of Judging over Perceiving, characteristics of more than one personality type may apply to you:
INFJ and INFP.
Viimeksi muokannut Skitsoidi, 03.07.2016 21:46. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
INFJ/ISFP sekä Puu-Lohikäärme

outromortti
Viestit: 11
Liittynyt: 25.05.2015 22:06
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja outromortti » 29.09.2015 17:48

Olen kasvanut ajatukseen, että minun asiani eivät ketään kiinnosta. Voin siksi huoletta kirjoittaa tänne ikuiseen bittivirtaan, koska eihän tätä kukaan kuitenkaan lue. ;)

- Olen nelikymppinen eronnut mies Etelä-Savosta ja teen insinööriopintoja työn ohessa. En ole juurikaan kiinnostunut tekniikasta mutta kykenen omaksumaan alaa sen verran, että luulen saavani paperit. En tiedä mitä teen työkseni 5 vuoden päästä. Insinööri ei ole ammatti vaan diagnoosi... :D Matematiikka on ollut suorastaan hauskaa, aiemmin luulin inhoavani sitä. Olen altis ajautumaan epämukavuusalueille ja tykkään haastaa itseäni.

- Harrastelijamuusikko ja -kirjoittelija. Teen omia biisejä bluesrockbändille jossa laulan ja kitaroin. Tälläkin hetkellä kitara sylissä. Ei erityistä suosikkigenreä, kaikki uuden löytäminen aina sykähdyttää. Mörinäheviin ja radiopoppiin en tunne mielenkiintoa. Suosikkikirjailijoita mm. Chuck Palahniuk ja Jussi Valtonen (Valtonen kuvaili jossain itseään sanoilla introvertti neurootikko)

- Yhtäältä armoton pragmaatikko ja toisaalta toivoton taivaanrannanmaalari. Riippuu täysin mielialasta ja tilanteesta sekä ympäröivistä ihmisistä. Koko ajan jotain tekeillä; remonttia, kirjoituksia, opiskelua, musiikkia... Yksi diagnosoitu masennus, sen jälkeen ilmenneet olen hoitanut omin päin. Kuten monet muutkin asiat.

- INTJ.

- Yliherkkä kaikenlaiselle mölinälle. Mölinän ei tarvitse tulla suusta, sitä voi myös näppäillä.

- Tutustun helposti tuntemattomiin ihmisiin mutta en pysty luomaan pysyviä ihmissuhteita. Puolitutut ovat pahimpia. Harvoin pidän yksittäisiä ihmisiä kiinnostavina. Enemmän minua kiinnostaa asetella ihmisiä erilaisiin kategorioihin ja sosiaalisiin yhteyksiin. Muutenkin olen kiinnostunut käyttäytymisestä ja yhteisöjen toiminnasta.

- Olen aina ollut väärässä paikassa, väärää mieltä ja ylipäätään vääränlainen olemaan tämänlainen. Ja vasta nyt annan itselleni luvan olla juuri tämänlainen.
"Tarvitsen yksinäisyyttä, kun työskentelen. En sellaista kuin yksinasuvalla on – se ei riitä alkuunkaan – vaan sellaista kuin vainajalla" -Franz Kafka

Tuisku
Viestit: 1
Liittynyt: 13.10.2015 14:15
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Tuisku » 23.10.2015 13:56

Onpas pelottavaa tällainen foorumikirjoittelu, joutuuhan tässä sentään jotain itsestään antamaan. :lol: No, ehkäpä tämän kerran voisin ylittää itseni ja pelkoni.

Olen siis naispuolinen insinööriopiskelija Pohjois-Savosta, ikää on parisen kymppiä. Perusluonteeltani suht rauhallinen mietiskelijä, ja luultavasti samoin kun muutama muukin täällä, viihdyn hyvin omissa oloissani. En tykkää ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin, joskaan mitään sosiaalisten tilanteiden pelkoa minulla ei ole. En vain keksi mitään fiksua sanottavaa, ja säästä keskustelu ym. small talk on aivan älyttömän tylsää.

Tykkään eläimistä, erityisesti koirista ja hevosista. Haaveenani on joku kaunis päivä hankkia molemmansorttisia otuksia yksi tai useampikin. Olen kokeillut monenlaisia harrastuksia, ja ratsastus on tietenkin ollut yksi parhaista, mutta tykkään myös karatesta. Molempia on tarkoitus jatkaa heti, kun opiskelijabudjetti sallii.

Introverttimaiseen tyyliin viihdyn hyvin kotona puuhastellen omia juttujani. Yleensä joko selailen internetin ihmeellistä maailmaa, katson telkkarista brittiläisiä rikossarjoja, neulon kivanvärisiä villasukkia, siivoilen, syön suklaata ja joskus piipahdan pihalla, jottei kunto aivan rapistuisi. Rakastan hiljaisuutta, ja vaikka niin kovasti musiikista pidänkin, sellaisena taustamölynä se on äärimmäisen stressaavaa.

Lopuksi voisi vielä sanoa suhteestani introverttiyteen. En muista, milloin ensimmäisen kerran kuulin käsitteestä, mutta tiesin saman tien, että tuollainen minä olen. Tämän tajuamisesta on jo muutama vuosi aikaa, joten sen on hyvin kerennyt hyväksyä ja omaksua. Olen pitkään taistellut huonon itsetunnon kanssa, mutta sen ymmärtäminen, miksi olen tällainen, on varmasti helpottanut. Pääsääntöisesti olen hyvin sinut tämän luonteenpiirteeni kanssa.

Saunakukka
Viestit: 17
Liittynyt: 04.04.2015 10:34
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Saunakukka » 31.10.2015 21:10

Hei vaan kaikille! Liityin tälle foorumille jo keväällä mutta vasta nyt sain aikaiseksi ruveta väsäämään jonkinlaista introa. Olen melkoisen vuolassanainen ihminen mutta yritän yleisen viihtyisyyden vuoksi suitsia itseäni :D

Olen hiljattain 30 täyttänyt nainen Keski-Suomesta. INFJ, kissaihminen, true crime -friikki, tabascoaddikti, nuorten ystävä. Opiskelen parhaillaan nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi, sillä rakastan erityisesti yläkouluikäisiä nuoria ja koen heidän kanssaan työskentelyn todella antoisaksi. (Olen siis wanha sijaisope, tosin alakouluun saati eskariin en olisi mennyt edes pää kainalossa.)

Sosiaalisista taipumuksistani huolimatta olen lapsesta saakka ollut peruspersoonallisuudeltani introvertti ja kaipaan ja tarvitsen omaa tilaa voidakseni hyvin. Isoksi osaksi tämän takia en ole kyennyt muodostamaan pitkäaikaisia parisuhteita, sillä liian monelle miehelle oman tilan tarpeeni on ollut ns. liikaa. En myöskään halua omia lapsia. Toisaalta olen aika "epäseksuaalinen" ja saan kicksit esim. hyvästä musiikkikappaleesta, frisbeegolfista ja vaikka talitintin ruokkimisesta. Eläimet ovatkin sydäntäni lähellä, etenkin kissat ja hämähäkit :P

Olen hyvä kuuntelija ja minulle on usein sanottu, että minulle uskoutuminen aroistakin asioista on helppoa. Pyrin pitämään avoimen mielen aina matkassa, vaikka toisinaan iskee halu jäädä omalle "mukavuusalueelle". Toisaalta tälle introvertille on tärkeää oppia olemaan siellä omalla mukavuusalueellakin: ilman omaa aikaa ja yksityisyyttä olen kuin kävelevä aikapommi.

Kiva tutustua teihin! Yritän olla aktiivisempi jatkossa, kunhan opiskeluiltani kerkiäni. :) Moi moi!

Totenkopf
Viestit: 2
Liittynyt: 29.10.2015 19:36
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Totenkopf » 13.11.2015 21:58

Terve!

Täällä kirjoittelee 24-vuotias herrasmies pääkaupunkiseudulta.

Työskentelen IT-alalla myynnin ja markkinoinnin parissa, ja vapaa-aikani kuluu pääsääntöisesti avopuolison sekä kahden marsun kanssa puuhaillessa.

Mainittakoon liikunta, lukeminen ja muu itsensä kehittäminen harrastuksikseni.

P-testien mukaan tyyppini on ISTJ, mutta muuten olen ihan mukava kaveri. Kai. :roll:

Ei nyt muuta lisättävää tähän hätään. Enemmän paljastuksia sitten muissa ketjuissa. :)

milja90
Viestit: 15
Liittynyt: 02.06.2015 10:56
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja milja90 » 20.12.2015 01:56

I am God and God is me.

Äkäpussi
Viestit: 7
Liittynyt: 18.01.2016 03:51
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Äkäpussi » 18.01.2016 05:16

Minä vain

- 21-vuotias mies
- ISTJ-T
- Vasta valmistunut kokki
- Työtön
- Naimaton
- Absolutisti
- Tupakoitsija
- Piilohomo
- Ateisti

Oon hyvin hiljainen isossa porukassa, mutta pienemmissä porukoissa, jos aihepiiri on minusta mielenkiintoinen ja tunnen hyvin suuren osan henkilöistä, voin puhua pälpättää kuin papupata konsanaan. Uusien ihmissuhteiden luominen hieman hankalaa, johtuen siitä, että mietin liikaa mitä muut musta ajattelee. Mutta kun mut oppii tuntemaan osaan olla aika avautuva. Mulle voi kertoa synkimmätkin salaisuutensa ja voit olla varma, että en puhua pukahda, sillä vihaan juorukelloja ja selkäänpuukottajia yli kaiken.
Huumorintajuni on hieman mustahko, mutta yritän varoa sanomisiani jos tilanne näin vaatii.
Olen mieleltäni hyvin avoin, joten ihonvärisi, uskontosi, seksuaalisuutesi, ym. ei mua häiritse yhtään. Mutta jos käyttäydyt kuin k*sipää ei ymmärrystä heru.

Mielenkiinnon kohteet

- Videopelit
- Paranormaali ja muu yliluonnollinen ( ei ufot )
- Zoologia
- Tietokoneet
- Avaruus ja sen tapahtumat
- Tiede
- Näihin aihepiireihin sopivat tv-sarjat ja elokuvat. (paitsi esim. Star trek, Star Wars yms.)
- Kauhuelokuvat

Vosin kertoa itsestäni vaikka ja mitä, mutta eiköhän tämä riitä :)

Prome
Viestit: 6
Liittynyt: 09.02.2016 15:44
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Prome » 09.02.2016 23:10

Iltaa taloon. Ajattelin että ensimmäisenä viestinä tämmöiseen ketjuun on varmaan paras vaihtoehto lähteä liikkeelle. Noin niinkuin yleisestikin. Vähän ehdinkin jo lukaista foorumia lävitse ja jotenkin päällimäisenä ajatuksena pyöri lähes tulkoon jatkuvasti "Tän mä oon jo jotenkin nähnyt olevan". Nettitestit tein jo jonkin aikaa sitten. Alkuun epäröin kun tulokseksi sain ISFJ, mutta tekstin luettuani oltiin taas yllämainitussa sitaatissa. Joku on vissiin seurannut mua ja kirjoitellut tekstin nettiin testin jatkoksi :lol:

Olen varmaan tietyllä tavalla erilainen, kun ei sosiaaliset tilanteet häikäise silmiä älyttömästi (näihin on sopeutunut?). Liikun sekalaisessa porukassa ystävien kesken. Toki taukojakin on, mutta yhteyksiä pidetty väliajoin. Myös vanhemman porukan kanssa. Yleisimmin istun Teamspeakissä, joka taas ei häiritse itseä ollenkaan. Peliporukkaa yleensä, muttei haittaa nuokaan.

Perheestä vanhemmat sekä veli on introverttejä, joten kaikessa rauhassa on aina saanut touhuta ja oma väljyys on löytynyt sanomatta vaikka välillä sekin on tuntunut ettei toimi. Sisko taas on ekstrovertti. Äidin kanssa ollaan molemmat tunne yliherkkiä, joka on aivan varmasti tietyllä tavalla sidonnainen tähän. Tiedän ihmisten kirjoituksista niiden mielialan, tai en tiedä vaan tunnen. Erittäin stressaavaa, mutta en tiedä mitä ajatella. Pystytään aistimaan mitä ihminen tuntee puhuessaan. On niitä muitakin, mutta tuo on varmaan isoimpana. Ajatus nyt juoksee ihan tavallisesti; kovaa ja korkealla.

Tällä hetkellä opiskelen ammattikoulussa. Olin töissä 2 vuotta palveluammatissa (aikamoinen uravalinta, eikös?) ja ajoin itseni totaaliseen loppuun. Vuoden makasin sängyssä sanomatta kenellekään sanaakaan, oli aika rankkaa aikaa kaikenkaikkiaan. Onneksi ystävät ymmärsi tilanteen enemmän tai vähemmän. Tosin ei ollut pelkkä sosiaalinen puoli minkä takia lopetin, liiallinen työnteko. Oma tyypillinen tapa, että pääsiin tuuraamaan kaverin lomaa toiselle puolelle taloa ja sitten kun vähän hellitti niin tuurasin omaa puuttumistani omista töistäni. Päivät meni mukavasti juosten taloa edes takaisin ja tarttuen aina sataan asiaan kerralla. Pidin kuitenkin työstä omalla tavalla ja hoidinkin hommani paremmin kuin hyvin. 27 päivää 30 päiväisessä kuukaudessa oli oma ennätys. En tajunnut viimeisenä päivänä edes kengännauhan funktiota :lol:

Jaa niin, johan tässä tuli pulistua vaikka melkein vannoin ettei tekstiä tule paljoa. Vielä vähän jotain. Tehdääs pieni lista asioista joista pidän?
- Eläimet, vaikka ei näitä itseltä löydykään niin silti näistä pidän. Ja ne pitävät minusta. Aistivat varmaan jotain, mutta outoa kun kuullut että tuo eläin ei pidä ulkopuolisista ja silti se "antautuu" samantien jalkoihin, kuin oltaisiin vanhoja tuttuja. Pidettiin laneja viikonlopun yli kaverin luona ja heillä kaksi kissaa. Toinen arka ja toinen ei pidä muista ihmisistä niin sain jälkimmäisen eläimen selätettyä täysin. Ja nukkui lähinnä koko viikonlopun vieressä. Puolivahingossa tuo ei totellut seuraavaan kahteen viikkoon kuin sitä nimeä jona sitä kutsuin tuon vierailun ajan :) Ei ollutkaan enää niin hyvä läppä.
- Luonto, tykkään sen omasta rauhallisuudesta. Tuoksusta. Äänestä. Harrastan erästä lajia, jossa kyseiseen paikkaan päästään usein. Ottaisin kuvia jos voisin ottaa hyviä kuvia. Itseltä ei valitettavasti löydy näkemystä siihen.
- Musiikki/äänentoisto, kuulo on vähintäänkin loistava ja nautin hyvin tehdystä musiikista. Tyylilajilla ei merkitystä, jos se toimii. Siinä on se joku nautinnollinen elementti. Ei mikään radiosta tuhanteen kertaan soiva yksitoikkoinen biitti. Äänentoisto varmaan liittyy hyvin paljon musiikkiin, mutta rakastan äänentoistoa ylikaiken. Kuullokkeilla voidaan kuunnella hissukseen tai sitten laadukkaasti, mutta yli näidenkin menee se jos pystyn kuulemaan hyvän kappaleen kovaa. En tiedä miksi se on nautinnollista, jos tunnen ihollani sen mitä musiikkia kuuntelen. Oma äänentoisto riittäisi tällä hetkellä pieneen ravinteliin, mutta laajennusta on lähes koko ajan havaittavissa.
- Moottoriajoneuvot, näistä pidän oli se sitten mikä tahansa. Rakastan ajamista, yksin tai kaksin. Myös näiden korjaaminen on tiettyyn pisteeseen saakka ihan rentouttavaa. Joskin hieman tyyristä.
- Pelit, näihin on mukava uppoutua kaiken hässäkän keskellä. Myös erittäin aikaisten aamuherätysten pelastaja. Laidasta laitaan ja kaikki menee.
- Militaria, olen kasvanut tietyssä militaristisessa lapsuudessa josta aseet on jäänyt suurimpana mieleen. Aseissa ei kiinnosta se mitä niillä tehdään, enemmänkin se miltä ne näyttää ja tuntuu. Ja noh, kyllähän nuo ihan mukavaa ääntä pitää ammuttaessa.

Ehkäpä tällä päästään alkuun ja muokkailen sitä mukaa kuin mieleen juolahtaa. Yleensä toimii niin että kun on painanut Submit-nappulaa niin runosuoni sykähtää uudestaan. Joskus harvoin myös jos on ollut tylsää ja haluan hieman hämmentää ihmisten elämää niin kirjoitan vapaasti. Uppoudun omaan maailmaan, jonka näen kuitenkin ihan selvästi mutta kädet toimii. Erittäin nopeasti kirjoitettuna lähes mitä randomeinta mitä ikinä voi tulla. Sekä tietty oma kieliposkella kirjoistyylini, joka ei suurta suosiota saanut koulussa.

Karikkorapu
Viestit: 37
Liittynyt: 09.02.2016 11:37
Viesti:

Re: Kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Karikkorapu » 10.02.2016 11:25

Prome kirjoitti: Olin töissä 2 vuotta palveluammatissa (aikamoinen uravalinta, eikös?)
Jep. Minä olen viimeiset 25 ollut opetusalalla, eli pyörittelen joka työpäivä 2 - 5 eri ryhmää, kussakin 10 - 25 enemmän tai vähemmän levotonta ihmistä. Liityn uravalinnan päivittelijöiden kerhoon!

- olen 53-vuotias mies
- asun maaseudun taajaman liepeillä metsän rauhassa Pohjois-Savossa
- naimisissa, kaksi aikuista poikaa, koiria
- töissä opetusalalla oppilaitoksessa, jossa perustetaan tiimejä joka helkutin asiasta, koska "tiimejä pitää olla", vaikka minusta asiat sujuisivat monesti parhaiten yksilötöinä

- harrastan kirjoittamista, radiota (monella eri tavalla), hyötyliikuntaa ja lintujen vahtaamista.
- viihdyn parhaiten yksin tai muutaman ihmisen kanssa
- pitävät minua epäsosiaalisena, mutta ei se ihan niinkään ole. Minusta on vain ahdistavaa katsella vapaa-ajalla samoja naamoja, joita joutuu katsomaan kaiket työpäivät.

- nautin: luonnosta, yksinolon rauhasta, aamukahvin hetkistä kun päivä alkaa valjeta, taitavasti kirjoitetusta tekstistä, rauhallisista ihmisistä, asiansa osaajista jotka eivät vouhota taidoillaan vaan antavat tekojen puhua, asioista jotka ovat kulkeneet uskollisina ystävinä mukanani vuosikymmeniä
- vierastan: yhteislauluja ja -leikkejä, väkisin väännettyä yhdessäoloa, kiirettä, ihmisiä jotka puhuvat enemmän ja ennen kuin ajattelevat, tiimityötä tiimityön vuoksi, joutavaa läpänheittoa radiossa, tuhlausta

Otin nimimerkin Karikkorapu, koska rapu on minusta sympaattinen pohjassa mönkijä. Rantakivikossa rapuja voi nähdä useinkin, mutta minä tunnen olevani keskelle ulappaa, karikolle yksin joutunut rapu. Minulla on kivaa siellä!

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa